سوشیانت

گفت و شنودی با تو

سوشیانت

گفت و شنودی با تو

پادشاه

میگن قرار بود پادشاهی دنیا در اختیار انسان قرار بگیره ، آخه میدونی انسان اشرف مخلوقاته.البته سلسله مراتبی وجود داره، کدخدا،ارباب و... که از ملوک الطوایفی شروع میشه وبه ژاندارم جهانی بودن ختم.آخه میدونی انسان اشرف مخلوقاته.حالا من موندم و یک خانواده سه نفره که البته یگانه فرمانروایش منم، آخه میدونی من اشرف مخلوقاتم.پس بازهم از زبان سیلور استاین بخوانیم:
سکان دار دنیا
سکان دار دنیا با لبخندی که رو لباشه بهم می گه:
"هی، دوست داری چند صباحی باشی جای من
و دنیا رو هدایت کنی به جای من؟"
من می گم:"خب، سعی خودم رو که می کنم ،
منتها ، جای من کجاست؟باید بدونم.
یا چقدر مزد می گیرم ؟
وقت ناهار کی هست؟
کی باید از کار بکشم دست؟"
سکان دار می گه :"سکان رو بده ببینم بابا گمان نکنم آمادگی اش رو داشته باشی حالا حالاها."
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد